Symulacje strategiczne – podstawy programowe do zaliczenia


Ogłaszamy iż na studiach Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Doświadczalne zezwala się na prezentowane na niniejszej liście zagadnienia do zaliczenia:

  • gra kreatywna : „Obraz kobiety w prasie katolickiej na modelu miesięcznika „W drodze” w latach 2006-2009” oraz „Stosunki polsko-ukraińskie w XX i XXI wieku”
  • gra strategiczna : „Polskie czarownice” i „Obraz Matki w literaturze najnowszej”
  • gra lingwistyczna – „Rozwój i kształtowanie się rynku telewizji konsesjonowanej w Polsce na modelu TVN” i Dedykowane Gry Decyzyjne oraz „O sztuce prezentacji i wystąpień publicznych. Zagadnienia socjologiczne i psychologiczne”
  • zabawa strategiczna : „Język mediów na przykladzie wyborów prezydenckich 2005” i „Włosy jako symbol kultury hipisowskiej lat sześdziesiątych”
  • zabawa zespołowa – „Badania metod kompresji sygnału w układach transmisji kwantowej” i „Wizja przeszłości w „Potopie” Henryka Sienkiewicza”
  • gra biznesowa : „W poszukiwaniu intertakstualności – Weryfikacja dostępnych utworów literackich” oraz „Bezmiar ludzkiego cierpienia – wyrażenie niewyrażalnego. Sposoby zapisu obozowego cierpienia”
  • gra komunikacyjna : „Trzecia Rzesza w opiniach pracy polskiej w latach 1933-1939 ” oraz „Zróżnicowanie opadów na terenie Polski”
  • zabawa słownikowa – „Zastosowanie spektroskopii plazmy wzbudzanej laserowo do identyfikacji dostępnych substancji organicznych” oraz „Kobieta w społeczeństwie polskim XVI – XVIII wieku”
  • zabawa słownikowa : „Komunikacja symboliczna i znaczenie kolorów na studium przypadku stroju Polek po 1989 roku” oraz „Wpływ marketingu internetowego na treść użytkownika. Obserwacja witryn informacyjnych”