Symulacje z zarządzania – zagadnienia do pracy zaliczeniowej


Potwierdzamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Umiejętnościowe akceptujemy tu przedstawione tematy do superwizji końcowej:

  • zabawa słownikowa : „Komunikacja w miejscu pracy, dialog klient – sprzedawca” oraz „Helleńsko-Słowiańskie związki kulturowo-historyczne na Bałkanach na przestrzeni dziejów”
  • symulacja językowa : „Atrakcyjność turystyczna wybranej miejscowości na przykładzie Barcelony” i „Rozwój ośrodków narciarskich w województwie lubelskim w latach 1994-2011”
  • zabawa słownikowa – „Podobieństwa i różnice warunków turystycznych Janowa Lubelskiego i Janowa Podlaskiego” i Symulacje Szkoleniowe oraz „Obrazy islamu we wspołczesnej Europie – między asymilacją a wykluczeniem”
  • symulacja zespołowa : „Fotografia jako źródło historyczne i odzwierdlenie rzeczywistości społecznej” oraz „Atrakcyjność turystyczna okolic Wetliny i wpływ ruchu turystycznego na zmiany w środowisku”
  • gra komunikacyjna : „Tabu krwi” oraz „Bułgarskie fascynacje Polaków na przestrzeni wieków”
  • zabawa strategiczna : „Szlaki turystyczne Bieszczadzkiego Parku Narodowego” i „Destrukcyjna siła miłości w dramatach Stanisława Przybyszewskiego (na danych źródłowych z utworów „Złote runo”, „Śnieg”, „Goście”). ”
  • gra lingwistyczna : „Komunikacja symboliczna i znaczenie kolorów na modelu stroju Polek po 1989 roku” i „Postacie literackie w dwudziestoleciu międzywojennym i kobiety nowożytne i tradycjonalistki”
  • symulacja językowa : „Detekcja przestrajania temperaturowego kwantowych laserów kaskadowych” i „Model polskiej rodziny we współczesnej reklamie”
  • gra lingwistyczna : „Wirtualny dyskurs polityczny na danych źródłowych z wybranych blogów politycznych” i „Życie u boku Adolfa Hiltera – protektorki, muzy i kochanki dyktatora XX wieku”