Ćwiczenie metodyczne – dydaktycy – przedmiot międzykulturowość


ĆWICZENIE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie analizy krótkich scen z jednego z następujących filmów:

  • Mucha; David Cronenberg
  • Przypadek Pekosińskiego ; Grzegorz Królikiewicz, Galerianki ; Katarzyna Rosłaniec
  • Syberiada; Andriej Konczałowski
  • Głęboka czerwień; Dario Argento, Strzelec; Antoine Fuqua
  • Pan Zemsta; Chan-wook Park
  • Step Up – Taniec zmysłów; Anne Fletcher, Konopielka; Witold Leszczyński
  • 10 minut później: Trąbka ; nowele, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
  • Goście, goście; Jean-Marie Poiré
  • Stygmaty; Rupert Wainwright, Mrówki w gaciach; Marc Rothemund
  • Pootie Tang – pogromca zła; Louis C.K.
  • Nigdy w życiu! ; Ryszard Zatorski

    ZADANIE TRENERSKIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę integracyjną na podstawie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:

  • King Crimson, In The Court of The Crimson King, Budgie, In For The Kill
  • Metallica, Load, Beatles, The, I Am The Walrus, Blur, The Great Escape
  • Green River, Rehab Doll, Oasis, Definitely Maybe, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Queen, A Night At The Opera

    ĆWICZENIE NR 3: – Umiejętność intuicyjnego wyrażania profesjonalnych informacji. Spisać przekonującą nie tylko lekarzy procedurę stosowania jednej zponiższych tabletek:

  • 88.1, Penicyliny półsyntetyczne doustne – stałe postacie farmacutyczne
  • 76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
  • 179.2, Leki przeciwpsychotyczne – flupentyksol do podawania pozajelitowego
  • 76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
  • 194.3, Leki przeciwrobacze – pyrantel – płynne postacie farmaceutyczne
  • 201.2, Wziewne leki antycholinergiczne o długim działaniu – produkty jednoskładnikowe
  • 120.1, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – antymetabolity – metotreksat do stosowania doustnego