ĆWICZENIE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie analizy krótkich scen z jednego z następujących filmów:
Mucha; David Cronenberg
Przypadek Pekosińskiego ; Grzegorz Królikiewicz, Galerianki ; Katarzyna Rosłaniec
Syberiada; Andriej Konczałowski
Głęboka czerwień; Dario Argento, Strzelec; Antoine Fuqua
Pan Zemsta; Chan-wook Park
Step Up – Taniec zmysłów; Anne Fletcher, Konopielka; Witold Leszczyński
10 minut później: Trąbka ; nowele, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
Goście, goście; Jean-Marie Poiré
Stygmaty; Rupert Wainwright, Mrówki w gaciach; Marc Rothemund
Pootie Tang – pogromca zła; Louis C.K.
Nigdy w życiu! ; Ryszard Zatorski
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę integracyjną na podstawie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:
King Crimson, In The Court of The Crimson King, Budgie, In For The Kill
Metallica, Load, Beatles, The, I Am The Walrus, Blur, The Great Escape
Green River, Rehab Doll, Oasis, Definitely Maybe, Sting, …Nothing Like The Sun
Queen, A Night At The Opera
ĆWICZENIE NR 3: – Umiejętność intuicyjnego wyrażania profesjonalnych informacji. Spisać przekonującą nie tylko lekarzy procedurę stosowania jednej zponiższych tabletek:
88.1, Penicyliny półsyntetyczne doustne – stałe postacie farmacutyczne
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
179.2, Leki przeciwpsychotyczne – flupentyksol do podawania pozajelitowego
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
194.3, Leki przeciwrobacze – pyrantel – płynne postacie farmaceutyczne
201.2, Wziewne leki antycholinergiczne o długim działaniu – produkty jednoskładnikowe
120.1, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – antymetabolity – metotreksat do stosowania doustnego