Gry szkoleniowe – tezy do pracy zaliczeniowej


Potwierdzamy iż na studiach Andragogika i Gry Doświadczalne rekomendujemy poniższe tematy do superwizji końcowej:

  • symulacja lingwistyczna – „Obraz stresu w kulturze medialnej” oraz „Globalizacja współczesnego świata”
  • zabawa słownikowa – „Szufladkowanie narodów. O stereotypie narodowym na przykładzie stereotypu Polaka, Rosjanina i Litwina na Litwie” oraz „Wizerunek kobiety w reklamie prasowej”
  • symulacja decyzyjna – „Problematyka społeczna w listach 72-73 świętego Ambrożego oraz w Relatio Symmachusa ” oraz Symulacje Menedżerskie oraz „Sceny biblijne w ikonach prawosławnych”
  • zabawa komunikacyjna : „Miasto Ochryd (Ochryda) w przestrzeni historycznej i kulturowej” oraz „Osobliwości przyrodnicze Roztocza”
  • gra językowa : „Rozumienie pojęcia wolność” i „Wizerunek kobiet Islamu”
  • zabawa decyzyjna – „Kultura masowa i środki jej przekazu ” i „Obraz przemocy w kinie współczesnym”
  • symulacja strategiczna : „Studenci a rzeczywistość Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej na podstawie materiałów propagandowych Polskiej Kroniki Filmowej z lat 1944-1989” i „Walory turystyczne Dalmacji”
  • symulacja biznesowa : „Poetyka listu romantycznego na studium przypadku korespondencji Juliusza Słowackiego i Salomei Becu” i „Prawa dziecka standardy krajowe i międzynarodowe”
  • symulacja menedżerska – „Wyszukiwanie, klasyfikacja i udostępnianie informacji w internecie – porównanie usług Google i Yahoo” oraz „Stosunek Polaków do mniejszości niemieckiej”