ZADANIE TRENERSKIE NR 1: przygotować ćwiczenie indywidualne dot. negocjacji i komunikacji na bazie oglądania krótkich scen z jednego z następujących filmów:
Brudne pieniądze; Andy Wachowski, Lana Wachowski
Persepolis; Vincent Paronnaud, Marjane Satrapi, Niedźwiadek; Jean-Jacques Annaud
Kaplica czaszek; Jan Švankmajer
Golem; Piotr Szulkin, Harry Potter i Kamień Filozoficzny; Chris Columbus
Element zbrodni; Lars von Trier
The Doors; Oliver Stone, Życiorys; Krzysztof Kieślowski
Straż przyboczna; Akira Kurosawa, Kruk; Alex Proyas
Harry Potter i więzień Azkabanu; Alfonso Cuarón
Cztery pokoje; nowele, Egzorcysta III; William Peter Blatty
Speed: Niebezpieczna prędkość; Jan De Bont
Tornado; Noel Nosseck
ĆWICZENIE NR 3: stworzyć muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na koncepcji teledysku do jednego z następujących przebojów:
U2, The Joshua Tree, Death, Leprosy
Smashing Pumpkins, Siamese Dream, Bowie, David, Heroes, Kinks, The, You Really Got Me
Led Zeppelin, Led Zeppelin, Breakout, Oni zaraz przydą tu, Sting, …Nothing Like The Sun
Human, Bardzo kocham moją mamę
ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność komunikatywnego wyrażania profesjonalnych informacji. Przygotować trafną do grupy uczniów podstawówki procedurę aplikowania jednej zwymienionych tutaj suplementów:
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
141.3, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania pozajelitowego
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne
15.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – biguanidy o działaniu przeciwcukrzycowym – metformina
150.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – oksykodon
184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne