Praca zaliczeniowa – dla coachów – grupa HR


ZADANIE TRENERSKIE NR 1: przygotować ćwiczenie indywidualne dot. negocjacji i komunikacji na bazie oglądania krótkich scen z jednego z następujących filmów:

  • Brudne pieniądze; Andy Wachowski, Lana Wachowski
  • Persepolis; Vincent Paronnaud, Marjane Satrapi, Niedźwiadek; Jean-Jacques Annaud
  • Kaplica czaszek; Jan Švankmajer
  • Golem; Piotr Szulkin, Harry Potter i Kamień Filozoficzny; Chris Columbus
  • Element zbrodni; Lars von Trier
  • The Doors; Oliver Stone, Życiorys; Krzysztof Kieślowski
  • Straż przyboczna; Akira Kurosawa, Kruk; Alex Proyas
  • Harry Potter i więzień Azkabanu; Alfonso Cuarón
  • Cztery pokoje; nowele, Egzorcysta III; William Peter Blatty
  • Speed: Niebezpieczna prędkość; Jan De Bont
  • Tornado; Noel Nosseck

    ĆWICZENIE NR 3: stworzyć muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na koncepcji teledysku do jednego z następujących przebojów:

  • U2, The Joshua Tree, Death, Leprosy
  • Smashing Pumpkins, Siamese Dream, Bowie, David, Heroes, Kinks, The, You Really Got Me
  • Led Zeppelin, Led Zeppelin, Breakout, Oni zaraz przydą tu, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Human, Bardzo kocham moją mamę

    ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność komunikatywnego wyrażania profesjonalnych informacji. Przygotować trafną do grupy uczniów podstawówki procedurę aplikowania jednej zwymienionych tutaj suplementów:

  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 141.3, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania pozajelitowego
  • 187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne
  • 15.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – biguanidy o działaniu przeciwcukrzycowym – metformina
  • 150.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – oksykodon
  • 184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
  • 153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne