Scenki biznesowe – fundamenty teoretyczne do pracy magisterskiej


Zawiadamiamy że na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Umiejętnościowe rekomenduje się następujące zagadnienia do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja biznesowa – „Kurdowie jako przykład przebudzenia świadomści zbiorowej w walce o własną autonomię w xx wieku” i „Człowiek w reklamie – aspekty marketingowe, psychologiczne, społeczne i prawne”
  • gra lingwistyczna : „Komediowa twórczość Stanisława Barei” i „Kobieta w islamie z punktu widzenia i ocen religii chrześcijańskiej”
  • gra komunikacyjna : „Konstytucja 3 Maja 1971 r.” i Gry Decyzyjne i „Kiedy człowiek przestaje być człowiekiem na podstawie Miasta ślepców Jose Saramago”
  • gra zespołowa : „Kariera zawododa kobiet na studium przypadku czasopism kobiecych w Polsce” oraz „Święty Sawa i ród Nemanjiciów – między serbskim prawosławiem, a Świetosawiem”
  • symulacja biznesowa : „Humanistyczna wizja człowieka w twórczości Jana Kochanowskiego” oraz „Wywiad jako źródlo wiedzy”
  • symulacja lingwistyczna – „Wampiry w europejskich tradycjach i kulturze. Mit czy rzeczywistość” i „Estetyka współczesnej kultury popularnej”
  • zabawa biznesowa : „Rozwój i kształtowanie się rynku telewizji konsesjonowanej w Polsce na danych źródłowych z TVN” i „Etykieta językowa w miejscu pracy”
  • zabawa językowa – „Zaćmienie Słońca i Księżyca” i „Spuścizna bizantyjska kultury materialnej we wpółczesnej Bułgarii. Aspekt turystyczny”
  • symulacja edukacyjna – „Integracja europejska, a chrześcijaństwo w Polsce” i „Wizualizacja informacji przestrzennej z fotografii laserowej”