Ćwiczenia strategiczne – tezy do pracy dyplomowej


Informujemy iż na programie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Integracyjne akceptujemy poniższe tezy do egzaminu:

  • gra strategiczna : „Nazwy ulic w Międzychodzie w aspekcie historycznym i kulturowym” i „Atrakcyjność turystyczna Pojezierza Augustowskiego”
  • gra edukacyjna – „Lubelski szlak kulinarny produktów tradycyjnych” oraz „Kuba od XVI do XX wieku w piśmiennictwie polskim”
  • gra komunikacyjna – „Kobieta, mężczyzna i płeć w twórczości Pedro Almodóvara” oraz Gry Negocjacyjne W Produkcji oraz „Kobieta w ortodoksyjnym judaizmie”
  • zabawa menedżerska : „Współczesne zjawiska globalizacji a procesy regionalizacji w Unii Europejskiej” oraz „Problemy polityczno-spoleczne Polski lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych XX wieku, zawarte w utworach zespołu Kult w latach 1986-2001”
  • gra biznesowa : „Wizerunek kobiety w ujęciu Ojców Kościoła” i „Stosunek społeczeństwa katalońskiego do kwestii uzyskania niepodległosci przez Katalonię”
  • zabawa strategiczna : „Motyw pocałunku w reklamie w nawiązaniu dzieł malarskich i fotografii” i „Przyczyny wypadków narciarskich na terenie Bieszczadzkiej Grupy GOPR w latach 2004/2005-2008/2009”
  • zabawa edukacyjna : „Aspekty kultury młodzieźowej w Unii Europejskiej. Cele i zadania” i „Rola kultury w różnych aspektach integracji europejskiej na Bałkanach”
  • gra decyzyjna – „Literackie i filmowe obrazy miłości w sieci” oraz „Językowe środki perswazji w katalogach biur podróży”
  • zabawa biznesowa – „Fantastyczność kultury współczesnej” oraz „Termiczne pory roku w Polsce”